Вступ
Creditlife (Кредитлайф) - МФО з онлайн позиками на картку. Перший/повторний кредит від 1000 до 10000 грн, а термін до 85 днів. % ставка для нових користувачів від 0,01%/день, а APR ~730% (хоча це ще залежить від фактичних нарахувань).
INFO
- 1й кредит до 8000 грн
- Повторний кредит до 10000 грн
- Термін до 85 днів
- % для нових користувачів 0,01% в день
- APR 730%
- Громадянство Україна
- Документи Паспорт та ІПН
- Вік 18+, але краще 21+
- Застава Не потрібна
Переваги
- Кредит можна було легко оформити онлайн без застави, поручителів
- Все було швидко: 10 - 15 хвилин і кошти на карті при позитивному рішення
- Простий особистий кабінет CreditLife (КредитЛайф)
Недоліки
- Можливість легко протермінувати та отримати ще гіршу фінансову ситуацію
- За протермінування штрафи та пеня
- Малі суми позик та невеликий період кредитування
- CreditLife вже не працює, тому вам варто обрати інший кредитний сервіс
CreditLife (Кредитлайф) – це фінансовий сервіс з надання мікрокредитів в Україні. Отримати онлайн кредит на картку можна було до 10000 грн, терміном до 27 днів. Перший кредит до 8000 грн. Creditlife почав роботу тільки в 2018 році.
Офіційний сайт: www.creditlife.com.ua – але він вже не працює, тому що сервіс вже не активний. Так що, аби оформити позику онлайн, вам потрібно обрати вже інший сервіс. Наприклад: MyCredit, Moneyveo, SelfieCredit чи інший.
- Як оформити кредит в CreditLife
- Creditlife умови
- Як повернути позику вчасно
- Чи варто оформлювати онлайн кредит в МФО
- Creditlife контакти
- Creditlife відгуки
- Пролонгації та переплати
- Комунікація з позичальниками
- Відгуки про реструктуризацію боргу
- А чи були погрози судами та “об´єднання договорів”?
- Відгуки про реакцію правоохоронців
- А які стратегії використовували боржники з МФО CreditLife
- А чи були позитивні відгуки про МФО, чи в основному негативні?
- Часті запитання про CreditLife
- Що робити, якщо відмова?
- Як діяти при небажаних дзвінках або погрозах?
- Який чек-ліст відповідального позичальника?
Як оформити кредит в CreditLife
- Вибираємо суму мікрокредиту і термін
- Проходимо реєстрацію онлайн
- Відповідаємо на питання фахівця
- Заповнюємо особисту інформацію і вносимо дані з паспорта, ІПН + фото
- Верифікуємо картку
- Підтверджуємо умови через оферту (договір)
- При позитивному рішенні отримуємо гроші на картку (зазвичай до 5 хвилин після заявки)
- І повертаємо кредит при першій нагоді, щоб не отримати протермінування
Creditlife умови
Видача кредиту від Creditlife можлива була тільки на картку через Інтернет. Умови прозорі, але рекомендуємо детально ознайомитися з договором при підтвердженні умов.
| Перша позика | до 8000 грн |
| Повторна позика | до 10000 грн |
| Термін кредитування | до 27 днів з можливістю пролонгації |
| % ставка при 1-й і повторній позиці | 2% / день, що дуже багато |
| Вік | від 18 до 65 років, але більше шансів від 21 року |
| Довідка про доходи | не обов’язкова |
| Студенти, безробітні, пенсіонери | можуть отримати кредит на картку |
| Якщо погана кредитна історія | потенційно так |

Якщо не встигаєте повернути позику, то можна оформити пролонгацію. Для цього потрібно зайти в особистий кабінет, там де поле «погашення» прописати суму для продовження і зробити оплату % з карти. Операція буде з SMS/Email підтвердженням.

Не рекомендуємо порушувати терміни погашення позики, оскільки в цьому випадку буде наступне:
- % ставка не змінюється, але буде нараховуватися, поки позичальник не погасить кредит на залишок по кредиту.
- Всі дані передаються в БКІ і ваша кредитна історія погіршиться.
- Почнеться процес примусового повернення боргу і ваш кредит може бути переданий третім особам.
Як повернути позику вчасно
- Погашення без стресу: у онлайн кабінеті CreditLife банківською карткою;
- Через інтернет-банкінг або термінали;
- А ще можна банківським переказом за реквізитами.
Якщо ви це зробите достроково: то без штрафів, а % лише за фактичні дні користування мікрокредитом будуть нараховані.
Пролонгація: позичальник сплачує нараховані % – переносите строк (уточніть обов´язково ліміти продовжень).
Платіть раніше дати Х, користуйтеся автоплатежем/нагадуванням, перевіряйте правильні реквізити й зберігайте квитанції.
| Дія | Що перевірити |
|---|---|
| 1. Зайдіть в особистий кабінет CreditLife | Сума до сплати / дата Х |
| 2. Оберіть спосіб оплати | Картка / IBAN / термінал |
| 3. Оплачуємо | 3-D Secure / ліміт картки |
| 4. Зберігаємо чек | PDF/скрин + e-mail |
| 5. Перевіряємо статус оплати | “Закрито” / “Залишок 0” |
| 6. Якщо у вас збої | Написати на info@creditlife.com.ua та додати чек оплати, який це дійсно підтверджує |
Чи варто оформлювати онлайн кредит в МФО
Давайте розглянемо декілька варіантів:
| Ситуація | Що краще |
|---|---|
| Потрібно “перебити” 7 – 20 днів | МФО з промо 0,01%/день (якщо реально застосовується), тоді це варіант, але всеодно гірше ніж кредитна картка |
| Витрати на 30 – 60 днів | Кредитна картка з грейс-періодом (Monobank, ПУМБ тощо) |
| Сума > 10000 грн | Банк (нижча ставка, довше оформлення), позичальник тут у виграші |
| Часті позики | Зменшити залежність: фінподушка, розстрочка в магазинах, тому так, картка |
Висновок: оформлювати позику в МФО вигідно тільки тоді, коли немає можливості користуватися кредитною карткою, бо там малий або відсутній кредитний ліміт. І МФО надає на 1й кредит акційну винагороду 0,01%.
Creditlife контакти
У вас залишились запитання, напишіть будь ласка у службу підтримки МФО:
| Компанія | ТОВ “ФК “КредитЛайф” |
| Сайт | https://creditlife.com.ua |
| Email: | info[@]creditlife.com.ua |
| Телефони: | (067)473-1122 | (050)437-1122 | (063) 473-1122 |
| Графік роботи | пн-пт от 9:00-18:00 |
| Адреса | вулиця, Верхній Вал, 4а, 04071 |
Реквізити:
ТОВ “ФК “КредитЛайф”, ЄДРПОУ 422 466 43, т/с 2650 9063 9710 01, у ПрАТ: “Юнекс Банк”, м. Київ, МФО 322539
Creditlife відгуки
Якщо ви вже користувалися сервісом Creditlife, будемо вдячні за залишений відгук нижче в коментарях, щоб інші люди знали більше про сервіс і чи варто користуватися послугами.
Загалом, різні випадки є, але найбільше, коли було протермінування кредиту і грубі дзвінки були в сторону позичальникам і третім особам, різні повідомлення, спірні ситуації з неправильними реквізитами, хамство окремих операторів / колекторів.
Тому, не беріть більше, ніж ви готові повернути до дати повернення. Мікрокредити – це тимчасова опора, а не постійне фінансове рішення. ТИМЧАСОВЕ! Зробіть будь-ласка все, аби наступного разу обійтися без мікрокредиту: відкладена покупка, розстрочка без переплат, невелика фінансова подушка. Дійте!

То ж самі відгуки про МФО CreditLife можна розділити на ряд напрямків і давайте їх розглянемо.
Пролонгації та переплати
Теж часті відгуки позичальників, можна було зустріти про це:
- Позичальники часто скаржилися, що після кількох пролонгацій переплата стає більшою за тіло кредиту – певно не читал уважно умови;
- А частина клієнтів намагалась повернути “зайве сплачене” і запитувала, чи реально це зробити.
Комунікація з позичальниками
Відгуків тут чимало, наприклад:
- На початкових етапах прострочки надходилиь переважно СМС та дзвінки.
- Деякі позичальники відзначали відносно “спокійний тон” різних операторів, але більшість дзвінків були про хамство, погрози й психологічний тиск.
- Надходило багато повідомлень й до контактних осіб (родичів, знайомих, колег), які вказувались під час оформлення кредиту онлайн.
Відгуки про реструктуризацію боргу
- Були випадки, коли МФО CreditLife (КредитЛайф) пропонував розбити суму боргу на кілька платежів або заморозити % – це позитив;
- Приклад: тіло 3000 грн → 5800 грн борг, домовленість: 800 грн одразу і решта по 5*1000 грн, тобто, більш-менш адекватні умови;
- Інші позичальники отримували пропозиції “заплати аля 500 грн, щоб зупинити нарахування, а решту – це оплата частинами”.
Тому, якщо ви вирішили оформити мікрокредит, подумайте ще раз про те, чи встигнете ви його повернути!
А чи були погрози судами та “об´єднання договорів”?
- Відома “страшилка” в смс: “Всі борги в МФО буде об’єднано в одну справу і передано до суду“.
- Юристи й учасники форуму підтверджували з відгуків: це блеф, бо різні договори не можна автоматично поєднати.
- Також, були випадки, коли надходили фейкові повідомлення про “розшук”, “публікацію даних у газетах”, “заяви в прокуратуру” чи щось подібне.
Тобто, колектори застосовували різні методи, аби отримати бажане.
Відгуки про реакцію правоохоронців
До декого, дійсно, приходив дільничний “зі скаргами від МФО”, але юристи пояснювали: кредити – це цивільно-правові відносини, і кримінальну статтю: (190 ККУ “шахрайство”) застосувати в таких випадках майже неможливо. Звісно, дану інформацію варто перевіряти у конкретних юристів, але такі були відгуки про це. Також, у більшості випадків після перевірки справи закривали “за відсутністю складу злочину”.
А які стратегії використовували боржники з МФО CreditLife
- Хтось ігнорував дзвінки (ставить номери у “чорні списки”).
- Інші позичальники радили вести переписку тільки у письмовій формі (email), щоб мати докази і був час обдумати відповідь МФО.
- Частина позичальників домовлялася з CreditLife про реструктуризацію після декількох тижнів чи місяців протермінування.
А чи були позитивні відгуки про МФО, чи в основному негативні?
З позитивного, можна було відмітити те, що:
- Дійсно, можна було домовитися про зменшення боргу або фіксацію тіла кредиту;
- У декого з позичальників зупиняли нарахування після досягнення межі “тіло + 75%”.
- Були клієнти, які закривали мікрокредити із суттєвою знижкою (наприклад, тіло 1000 грн → погасили 1700 замість 3200+).
Але, як завжди, негативних відгуків більше й найбільше було в наступних напрямках:
- Агресивні дзвінки до позичальників та сторонніх осіб, яких вони вказували при оформлення кредиту.
- Часті погрози “виїздами”, судами та розшуком – як інструмент психологічного тиску.
- Помилки з реквізитами, бували і такі випадки, коли позичальники сплачували “не туди” і довго доводили оплату, що забирало багато сил.
- Сумнівна комунікація, це те, що найбільше “напрягало” людей: грубощі, хамство, відсутність юридичних доказів, інше.
Тому, кредитна компанія CreditLife діяла за типовою схемою МФО: високі %, пролонгації, активний колекторський тиск. Судових справ від них майже немає, наскільки відомо, частіше використовують СМС-погрози для залякування. Але, тут краще перевірити самостійно дані. З хорошо, це те, що можна було домовитися, але краще у письмовій формі (збережені листи/мейли) – це ваші докази.
Тому, якщо ви потрапили в боргову спіраль, варто: зібрати всі ваші чеки й листування, зафіксувати випадки тиску (це можуть бути смс, дзвінки до третіх осіб, інше) і зверніться до Нацкомфінпослуг чи НБУ, чи поліції при явних порушеннях, аби вирішити дане питання.
Часті запитання про CreditLife
Якщо у вас виникли запитання, зверніться будь ласка до служби підтримку або напишіть коментарем нижче.
Що робити, якщо відмова?
Не часто, але іноді МФО Creditlife може відмовити у наданні мікрокредиту, і це може бути пов’язано з різними нюансами.
Помилки в даних або некоректна інформація, немає 1-2 грн на картці, щоб пройти верифікацію по SMS, у вас є непогашена позика в Creditlife, банківська картка прострочена, нерозбірливе фото, інші.
Типові відмови: недійсна або заблокована банківська картка, розбіжності у даних, слабкий скоринг, активні прострочки в інших установах, помилки у формі.
Що робити позичальнику: виправляйте дані, оновіть картку, зменшіть суму, покращіть скоринг (закриваємо дрібні борги), подаємо повторно пізніше.
Як діяти при небажаних дзвінках або погрозах?
Варто попросити офіційні реквізити МФО для претензії та надсилайте комунікацію через email (з темою “Претензія”). Варто заявити вимогу видалити ваш мобільний номер як третьої особи (якщо ви не боржник), посилаючись на відсутність згоди на обробку даних.
Зберіть докази: скріни SMS, записи викликів (де це законно), копії чеків, все що зможете. І можете оформити скаргу до НБУ чи фінмоніторингу (якщо компанія під наглядом НБУ) та до уповноваженого з захисту персональних даних у разі зловживань. А за ознаками вимагання чи погроз, зверніться до поліції.
Який чек-ліст відповідального позичальника?
Обирайте мінімально достатню суму.
Ставте нагадування за 3,2,1 дні до дати оплати та слідкуйте за даними в онлайн кабінеті МФО.
Тримайте автоматичний платіж і запас на картці – це теж важливо.
Перевіряйте реквізити перед оплатою, зберігайте чеки – різні випадки трапляються.
Не допускайте ланцюжка пролонгацій, це множить переплату і погіршить ваше фінансове становище.


Неуспел запллнить заявку, как тупо откозали. Сервис, ГОВНО.
может что-то не верно указали или с кредитной историей печаль, можно больше деталей? Как вариант, попробуйте другой сервис под 0,01% или Динеро под 0% до конца Марта у них акция.
Вместо поступления денег вам на карту списывать пытаются ваши деньги