Чи потрібна нам медична страховка? – здоров’я не купити за гроші – ця прописна істина відома всім ще з дитинства, і з таким твердженням не посперечаєшся. Однак кожен може потрапити в ситуацію, коли знадобитися допомога медиків, і ось в таких ситуаціях зовсім не зайвими, а іноді і життєво важливими, можуть бути страхові виплати.
В даний момент існує безліч компаній, що займаються страхуванням, в тому числі і медичним. Як невеликі, так і дуже розвинені, мають велику клієнтську базу і поширену систему медичних установ. Вони надають необхідну допомогу, часом охоплює всі регіони країни.
Як вибрати сімейного лікаря – важливі моменти!
Що потрібно знати про сімейних лікарів? Чому це важливо зробити в 2019 рік.
Чи потрібна нам медична страховка?
- Особливо актуальною медична допомога зі страхування може стати людям, які за родом своєї професії нерідко переїжджають або їздять у відрядження, іноді навіть не заплановані. Адже неможливо передбачити, коли і де можна травмуватися або тимчасово втратити працездатність в силу раптового виникнення хвороби або загострення хронічного захворювання.
- Дуже популярним є корпоративне медичне страхування. Воно зазвичай має базовий набір послуг і є стандартним для співробітників підприємства, що підписує договір зі страховиками, обумовлюючи в ньому обсяги і ціновий сегмент опцій. Найчастіше такий стандартний набір включає в себе як надання екстреної допомоги, так і амбулаторне поліклінічне обслуговування, а також лікування в стаціонарі.
- Добровільне медичне страхування дозволяє клієнтам розраховувати на отримання певного спектру медичної допомоги, з компенсацією вартості цих послуг і необхідних медикаментозних препаратів в рамках суми, обумовленої в договорі страхування. Зазвичай кожна компанія представляє певні пакети послуг, набір яких варіюється.
Скільки коштує застрахуватися?
Ціна медичного страхового поліса може коливатись в залежності від таких факторів:
- наповнення пакета страхування – перелік послуг, що компенсуються страховою компанією;
- вартість використовуваних медикаментів;
- вибір медичних установ, їх класу;
- наявність / відсутність планової стоматології;
- наявність / відсутність додаткових опцій.
До останніх можуть належати послуги масажиста, відвідування басейну, спортзалу, вітамінізація, вакцинація, медогляди. А також лазерна корекція зору, косметологія, пластична хірургія, допомога психолога, доставка препаратів на будинок або виклик додому лікаря тощо.
Бракує грошей на страховку?
Оформіть банківську карту з кредитним лімітом від ПриватБанк або Альфа Банк. Без % період до 55 днів, оформлення карти за 5 хвилин онлайн. Далі потрібно тільки забрати в найближчому відділенні.
Клієнти дуже схільні купуваті медичні страховки, як для себе, так и для Членів своих сімей. Найчастіше це люди Досить заможні, з рівнем доходу вищє СЕРЕДНЯ. Много з них звіклі до зручностями, гарантованого медичною страховкою, віпробувавші їх Ранее, у виде корпоративного обслуговування в корпораціях, в якіх були співробітнікамі.
Часто такі клієнти бажають придбати VIP пакети, страхові пакети класу Еліт, з наповненням всілякими додатковими послугами. Вартість програм зазвичай висока і коливається в рамках близько 25-50 тисяч гривень, а й суми страхових виплат також мають високий рівень і можуть досягати 200-400 тисяч гривень.
вплив інфляції
В середньому, за останні кілька років відзначено збільшення вартості послуг медиків і препаратів, в середньому на 60-120%. Через планомірного стрімкого зростання цін на медпрепарати, діагностування і безпосередньо лікування, а також зростаючих супутніх витрат. Тому страховики постійно піднімають ціни на свої послуги, деякі навіть щомісяця.
Тому, для багатьох клієнтів медична страховка стає все більш вагомою витратною статтею і відбувається поступовий відтік клієнтів, особливо фізичних осіб, або ж істотне скорочення кількості послуг, що компенсуються страховим полісом. Деякі корпоративні страхові договори скорочуються до необхідного мінімуму, що включає в себе невідкладну допомогу і екстрений стаціонар.
Багато підприємств і зовсім закривають такі проекти, щоб скоротити витрати, або залишають медичне страхування як бонус для керівництва або особливо цінних співробітників.
Як вижити страховим компаніям?
Грунтуючись на досвіді попередніх років, в нинішньому році багато компаній заклали інфляцію в 10% до вартості своїх послуг. Однак, незважаючи на це не очікують високої приросту в сегменті ДМС.
Багатьом компаніям вдається залишатися на плаву за рахунок підняття вартості на послуги, а також об’єднуючись шляхом поглинання або злиття декількох компаній в одну, а відповідно і об’єднанням клієнтської бази. Відбувається перерозподіл ринку страхової медицини, а не його розвиток.